Як гастро-бар Rebra & Kotlety “хакнув” фінал Ліги Чемпіонів

Якщо ви слідкуєте за європейським футболом, то точно чули увесь той оверхайп з цінами на проживання у столиці України перед фіналом Ліги Чемпіонів в Києві. Але хайп цей був зі знаком мінус, адже ціни злетіли у сотні разів, попередні бронювання відміняються, щоб виставити помешкання ще дорожче.

Навіть представники офіційного фан-клубу Ліверпулю виступили зі зверненням до київської влади зупинити зростання цін на проживання.


Невеликий гастро-бар Rebra & Kotlety у самому серці Києва - на Подолі - навряди чи колись стане спонсоров ЛЧ або ж купить рекламу у прайм-тайм на телебаченні. Але саме для цього закладу ми створили ідею, яка допомогла гастро-бару потрапити на ТВ та “хакнути” інформаційний простір у переддень фіналу Ліги Чемпіонів. Не будучи спонсором івенту.
Ми перетворили гастро-бар на хостел на 1 ніч, щоб іноземні фанати безкоштовно змогли пожити в Києві.


Купили постільну білизну і облаштували 4 спальні місця, які виставили для вільного бронювання на airbnb. Написали про це на Fb, а далі полетіли репости та пішов натуральний віральний шер-оф-маус. Місця були заброньовані буквально за день.



Ця ініціатива привела до великого хайпу для Rebra & Kotlety, і хайп цей був цілком позитивний! Про гастро-бар почали говорити всюди. Знімальні групи трьох каналів відзняли сюжети для новин буквально на ліжках, онлайн та офлайн преса почала видавати новини про Rebra & Kotlety у своїх стрічках. А пост про безкоштовний хостел далі й далі шерили люди.

Так, у ніч фіналу гастро-бар втратив у грошах, не наповнивши заклад відвідувачами на перегляд футболу, але Rebra & Kotlety отримали дещо більше репутаційно та стали хедлайнерами новин у період ЛЧ, хоча б і на декілька днів, що еквівалентно медіа-бюджету бару на кілька років. Ні справжнісіньке Еффі (так згодом і сталося, а ще чимало нагород). Все це за ціною 4-х комплектів спальної білизни. І завдяки ідеї.